טיפים לדחיקת תוצאות שליליות כחלק מניהול מוניטין בגוגל

טיפים לדחיקת תוצאות שליליות כחלק מניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל הוא דבר חשוב מאוד לכל אדם פרטי, חברה או עסק אשר מופיעים אזכורים שליליים אודותם בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. בתרבות השיימינג שאנו חיים בה כיום, הרי שאזכורים שליליים יכולים להופיע לא פעם על כל אחד מאיתנו.

כאשר תוצאות חיפוש על שמם של עסק, חברה או אדם פרטי מכילות אזכורים שליליים אודותיהם, הרי שהדבר יכול לפגוע באופן במוניטין שלהם באינטרנט באופן מהותי ולגרום להפסד של לא מעט לקוחות פוטנציאלים שעלולים לבחור במתחרים שלהם על פניהם כתוצאה מאותם אזכורים שליליים. לכן, ניהול מוניטין בגוגל הוא דבר חשוב מאוד.

מה זה ניהול מוניטין

ניהול מוניטין הוא מונח אשר מתייחס לנראות הדיגיטלית של כל אחד ברשת. כיום, חיפוש שמו של אדם בגוגל הוא דבר נפוץ מאוד. בהתאם לכך, עלולה להיות השפעה משמעותית לכך. מדוע? דמיינו לעצמכם שאתם עומדים בפני ראיון עבודה שחשוב לכם והמעסיק מחליט לבדוק מה עולה בחיפוש שמכם בגוגל. 

במידה ויופיעו תוצאות שליליות אודות השם שלכם, הגיוני מאוד שאותו המעסיק יעדיף שלא לבחור בכם. כאשר מדובר על תוצאות שליליות המופיעות אודות עסק או חברה, הרי שהדבר יכול לפגוע באופן מהותי מאוד בהצלחתם, ברווחיות שלהם ובמוניטין שלהם כולו. ניהול מוניטין בגוגל הוא ללא ספק דבר חשוב מאוד עבור כל אדם, חברה או עסק שמעוניינים לטהר את שמם ברשת.

טיפים לניהול מוניטין בגוגל

ישנם מספר דרכים לניהול מוניטין בגוגל לאחר שמופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות על שמכם או שם העסק שלכם אזכורים שליליים אודותיכם:

  1. הדבר הבסיסי ביותר שאפשר לעשות לאחר שמגלים בתוצאות החיפוש של גוגל אזכורים שלילים אודותיכם הוא לפנות לבעל האתר שבו פורסם האזכור השלילי אודותיכם ולבקש להסיר את האזכור. לא פעם, במקרה של שיימינג והוצאת דיבה ניתן לומר לבעל האתר שאם הוא לא יסיר את המידע השלילי תוכלו לתבוע אותו.

  2. ניתן לשלוח בקשה לגוגל להסרת תוצאה שלילית אודותיכם ממנוע החיפוש. חשוב לדעת שברוב המקרים גוגל ידחה את הבקשה הזו, אך בהחלט שווה לנסות.

  3. לרוב גוגל לא נוטה להציג 2 תוצאות מאותו דומיין על ביטוי אחד ולכן, אם תעלו מאמר עם אופטימיזציה טובה על השם של אותו דומיין, תוכלו לדחוק את התוצאה השלילית ולהחליף אותה בחיובית

  4. גוגל מאנדקס באופן מהיר תוכן מאתרי חדשות גדולים ולכן, כדאי לרכוש מאמרים באתרי חדשות שיזוהו עם שמכם או שם העסק שלכם.

  5. פתחו פרופילים ברשתות חברתיות וצרו בהם תוכן חיובי

  6. פתחו ערוץ יוטיוב והזינו בו תוכן איכותי

ניהול מוניטין בגוגל באופן עצמאי- האם זה כדאי

על אף שהטיפים הללו יכולים לסייע לכל אחד לצורך דחיקת אזכורים שליליים בגוגל במסגרת ניהול מוניטין בגוגל, הרי שאם ישנם לא מעט אזכורים שליליים אודות עסק או חברה בתוצאות החיפוש של גוגל והדבר יכול לפגוע באופן מהותי בתדמית של העסק, הרי שכדאי מאוד שלא לבזבז זמן על ניסיון לנהל מוניטין ברשת באופן עצמאי ולפנות לשירותיה של החברה הטובה ביותר בתחום ניהול מוניטין באינטרנט.

כמובן שחשוב לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר יודעת כיצד לנהל מוניטין בצורה יעילה, על מנת שהוא יממש את ייעודו. בכדי לטהר את השם שלכם, אין להתפשר על חברה לא מספיק מקצועית בתחום ניהול מוניטין. קבלו המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים ובדקו ברשת איזו חברה ידועה כחברה הטובה ביותר בתחום ניהול מוניטין באינטרנט.

דילוג לתוכן