למה צריך ניהול מוניטין באינטרנט?

מדוע צריך ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין באינטרנט

המרחב האינטרנטי כיום וגוגל בפרט, מהווים כיום את המקום המרכזי בו מתנהל המוניטין של עסק, מותג, או ארגון. כאשר אנשים מחפשים מידע אודות אדם אחר או אודות עסק או מותג, המקור הראשון שהם יחפשו באמצעותו את המידע הזה הוא גוגל.

לכן, אנשי ציבור ועסקים, ידוענים, עסקים, חברות וארגונים חשים כי הם צריכים להיות באופן תמידי עם יד על הדופק בכל הנוגע למידע המתפרסם אודותם ברשת האינטרנט. כל ביקורת שלילית או מידע שלילי אשר מופיעים ברשת אודות עסקים או אנשים פרטיים בעלי שם, עלולים לפגוע באופן מהותי במוניטין ובתדמית שלהם- דבר אשר ירחיק מהם לקוחות פוטנציאלים.

תדמית בגוגל- מדוע היא חשובה

על אף שלא תמיד התדמית אשר מוצגת בגוגל משקפת באופן נאמן את המציאות, הרי שלא פעם היא משפיעה על תודעתם של לקוחות פוטנציאלים אשר מחפשים באמצעות גוגל מידע אודות עסק או חברה ומגלים שהתדמית בגוגל אודות העסק או החברה הינה שלילית.

לכן, ניהול מוניטין באינטרנט הוא דבר חשוב מאוד. גוגל זוכר הכל. בניגוד לעיתונים אשר בסופו של יום הם נזרקים לפח ומה שהופיע בהם כבר לא יופיע שוב, הרי שגוגל שומר את כל המידע ברשת אשר נכתב אודות עסק, מוצר, שירות או אדם ויציג אותו בפני הגולש אשר מחפש מידע באמצעות גוגל.

פרסום שלילי שהועלה ברשת אודות עסק או אדם כלשהו, ילווה את האדם למשך זמן רב. כאשר הפרסומים השליליים בגוגל מופיעים החל מהעמוד השלישי בגוגל, הרי שמדובר בדבר פחות משמעותי שכן המחפשים נוטים להתמקד בדף התוצאות הראשון בגוגל.

אולם, כאשר אזכורים שליליים מופיעים בתוצאות הראשונות של גוגל, מדובר בדבר שיכול לפגוע באופן מהותי בתדמית של האדם או העסק ויש לטפל בכך באופן מידי על ידי תהליך ניהול מוניטין בגוגל.

למי מיועד ניהול מוניטין באינטרנט?

ניהול מוניטין באינטרנט זה ללא ספק דבר חשוב מאוד. שמם הטוב של אדם, עסק או חברה הוא דבר חשוב מאוד. יש חשיבות לשמירה על השם הטוב ולשליטה על התדמית ברשת האינטרנט. כל אדם, עסק או חברה אשר אכפת להם מהתדמית שלהם ברשת, יכולים להיעזר בשירות ניהול מוניטין באינטרנט.

בין אם מדובר באנשים פרטיים אשר נחשבים כידוענים, אנשי עסקים, חברות מסחריות, ארגונים, אמנים ועוד, הרי שחשוב מאוד שהם ישמרו על תדמית חיובית באינטרנט על ידי ניהול מוניטין באינטרנט בכלל וניהול מוניטין בגוגל בפרט.

ניהול מוניטין באינטרנט איננו כולל רק ביצוע פעולות הרלוונטיות לצורך דחיקת אזכורים שליליים בגוגל גרידא. אמנם, אין ספק שדחיקת אזכורים שליליים מתואמות החיפוש הראשונות של גוגל זהו דבר חשוב וקריטי בהחלט, אך ניהול מוניטין באינטרנט דורש מעבר לכך.

מדוע חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום ניהול מוניטין

לא משנה אם הפיצו עליכם ביקורת שלילית אמיתית או שקרית באינטרנט. לא משנה אם המפיץ של המידע הוא עיתונאי אשר פרסם כתבה שלילית אודותיכם או לקוח לא מרוצה שפרסם ביקורת שלילית אודות העסק, הרי שחשוב מאוד שתבחרו בחברה בעלת ניסיון רב ומשמעותי בתחום ניהול מוניטין.

על אף שלא מעט אנשים נוטים לחשוב שניהול מוניטין באינטרנט הוא דבר פשוט יחסית, הרי שמדובר בדבר מורכב הדורש ביצוע של פעולות מתאימות ונכונות ומיומנות בתחום ניהול מוניטין באינטרנט וניהול מוניטין בגוגל. לכן, בטרם תבחרו את אנשי המקצוע הרלוונטי עבור ניהול המוניטין שלכם באינטרנט, כדאי שתקבלו אודותם המלצות ותבדקו שמדובר באנשי מקצוע מנוסים מאוד בתחום זה.

דילוג לתוכן