רשתות חברתיות

תחת שיווק דיגיטלי קיים חלק מאוד חשוב בשם שיווק ברשתות חברתיות או שיווק במדיה חברתית באנגלית: Social Media Optimization – SMO, מטרת הפרסום ברשתות חברתיות הוא להגדיל ולחזק את החשיפה של המותג.

שיווק ברשתות חברתיות זה תחום מקביל לתחום קידום אתרים, כיוון שגולשים רבים נעזרים ברשתות החברתיות לחפש תוכן, דרוג, מידע ושירותים. וע״י פעילות שיווקית נכונה ברשתות חברתיות ניתן להעלות את ערך המותג או אדם ברשתות החברתיות.

למה לבחור בנו לשיווק ברשתות חברתיות?

החברה שלנו מספקת שירותי שיווק ברשתות החברתיות ביניהן פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט ועוד. שירותי השיווק שלנו מותאמים לעסקים גדולים וקטנים והם כוללים גם בחינה ואופטימיזציה של הפעילות במדיה החברתית בהשוואה למתחרים, תכנון אסטרטגיית שיווק ברשתות החברתיות הרלוונטיות, פרסום מאמרים ופוסטים מעניינים, ניהול קמפיינים של קידום ממומן, ניתוח סטטיסטי ומעקב אחר התוצאות.

בניית נוכחות חיובית ומקצועית ברשתות חברתיות יכולה להיות עבודה במשרה מלאה ודורשת פעילות קבועה ויציבה מה שמוביל לרוב בעלי עסקים לזנוח את ניהול העמוד ברשתות החברתיות, או להפסיק להעלות תכנים. אנו ננהל לך את הקמפיין ונייצר תוכן שמזמין תגובות ושיתופים וגורם לרעש.

שיווק וקידום ברשתות החברתיות השונות

כל האתרים המציעים למשתמשים בהם שיתוף תוכן (תמונות, עדכונים, וידאו) ואינטרקציה עם משתמשים אחרים נקראים אתרי מדיה חברתית. כל פרלטפורמה ניתן לעשות דברים שונים ומותאמת לדברים מסויימים.

פרסום בפייסבוק נותנת לשתף בעדכונים, קישורים, תמונות וסרטוני וידאו, ליצור אירועים, להצטרף לקבוצות ועוד…
פרסום באינסטגרם – שיתוף תמונות, סרטונים קצרים.
פרסום בטוויטר – עדכונים, סטטוסים קצרים ועידכונים ויזואליים.
פרסום ביוטיוב – שיתוף וידאו.
פרסום בלינקדאין – יצירת קשרים עסקיים ומקצועיים.

כל פלטפורמה מכוונת למקומות שונים ולכן הטיפול בא יהיה בצורת שיווק אחרת.

למה לעשות קידום אתרים אצלנן?

ע״י פרסום בפייסבוק ניתן לקדם את העסק ברשת החברתית במספר דרכים

לשתף קישורים ומאמרים

יצירת עמוד עסקי

שיתוף תמונות,מידע, מבצעים והנחות

פתיחת קבוצה סביב נושא מסויים

ניהול מסע פרסום ממומן לקידום האתר

כמעט כל עסק צריך שתהיה לו נוכחות חיובית ע״י פרסום בפייסבוק אבל רבים נוטים לחשוב כי ע״י פתיחת עמוד עסקי הם עשו את שלהם והעסק שלהם ישווק אוטומטית ע״י פייסבוק – טעות גדולה. בכדי לחשוף את העסק לקהלי יעד שונים צריך לתכנן בצורה מדוייקת אסטרטגיה להבאת קהלים ואוהדים חדשים. על ידי השיווק בפייסבוק מאפשר לאנשים, לעסקים ולמותגים לשמור על קשר עם הלקוחות וכך להציג את הפן האנושי והקליל.

פרסום בפייסבוק הינו חובה למותגים ועסקים גדולים וקטנים לאור החשיפה האורגנית הפוחתת. לפייסבוק מערכת פרסום שדרכה ניתן להגדיל משמעותית את כמות הלייקים, העוקבים, החשיפה של המותג ובעיקר להגדיל את מספר ההמרות והרכישות באתר.

לפרסום בפייסבוק מגוון אפשרויות העיקריים הם:

ייעוץ ופרסום במדיה חברתית

"באיזו מדיה חברתית כדאי לפרסם את העסק?" היא אחת השאלות הראשונות שעסקים צריכים לשאול לפני שמתחילים לבנות אסטרטגיית שיווק עבור רשתות חברתיות. התשובה תלויה בסוג העסק והמוצר אותו אנו רוצים לשווק ולאיזה אוכלוסיה ומהם הרגלי הגלישה והשימוש של הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.

שיווק ברשתות חברתיות צריך להתאים לסוג העסק ולקהל היעד שלו. ברוב המקרים מומלץ לשווק את המותג ע״י פרסום ביוטיוב ובפינטרסט הרבה יותר מאשר בפרסום בפייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ולינקדאין.

דילוג לתוכן