אזכורים שליליים בגוגל- כיצד מתמודדים

אזכורים שליליים בגוגל- כיצד מתמודדים

כיצד דוחקים אזכורים שליליים בגוגל?

חלק מתהליך ניהול מוניטין באינטרנט הוא ניהול מוניטין שלילי, אשר מאפשר את דחיקת התוצאות השליליות בגוגל המופיעות בדפי החיפוש הראשונים בגוגל אודות עסק. דחיקת התוצאות השליליות בתהליך ניהול מוניטין שלילי תתבצע באמצעות העלאת תוצאות חיפוש חיוביות.

מדובר בטכניקה שאיננה מסובכת לביצוע, אך היא בהחלט דורשת מחשבה ותכנון אסטרטגי. יש ליצור תכנים חיוביים או נטרלים אודות העסק, אשר נושאים את שמו ולקדם את התכנים הללו באמצעות דרכים שונות ברשת. תהליך זה יכול להתבצע בהצלחה כאשר בוחרים באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ניהול מוניטין באינטרנט בדגש על ניהול מוניטין בגוגל.

מדוע חשוב לבצע ניהול מוניטין בגוגל

כמעט לכל אדם יוצא לחפש מדי פעם את שמו בגוגל ולראות מהן התוצאות המופיעות בגוגל בשל חיפוש שמו. כיום גוגל שולט בכל המידע אשר מצוי ברשת ולכן כל אזכור של שמכם ברשתות החברתיות, בפורומים שונים באינטרנט או בכל פלטפורמה אחרת ברשת יופיע בגוגל כאשר תבצעו חיפוש על השם שלכם.

כאשר מדובר בעסקים, הרי שעליהם לתת תשומת לב מרבית לכל מה שנכתב עליהם ברשת, על מנת שלא יופיעו אודותיהם בתוצאות החיפוש הראשונות אזכורים שליליים בגוגל, כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש מידע אודותם באמצעות מנוע החיפוש גוגל.

במידה ואכן מופיעים אזכורים שליליים בגוגל כאשר מתבצע חיפוש אודות העסק, הרי שיש צורך לבצע ניהול מוניטין בגוגל על מנת לדחוק את אותו האזכור השלילי.

כאמור, גוגל הוא מנוע החיפוש החזק ביותר באינטרנט כיום ולכן, כל חיפוש אודות אדם, מוצר, עסק או שירות יתבצעו באמצעות גוגל. אם תגישו בקשה לצורך הסרת אזכור שליליים בגוגל שאודותיכם אשר מופיעים בתוצאות החיפוש, תבינו כי גוגל איננו מסיר באופן עצמאי תוצאות חיפוש.

גוגל יסיר באופן עצמאי תוצאה כלשהי רק במידה ותהיה הוראה על כך בצו בית משפט. לכן, במידה ומופיע בתוצאות החיפוש הראשונות מידע שלילי אודות עסק, עליו לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ניהול מוניטין בגוגל אשר יבצעו את ההליך הנדרש לצורך דחיקת האזכורים השליליים בגוגל לדפים שמרבית הגולשים אינם מגיעים אליהם כאשר הם מחפשים מידע באמצעות גוגל.

ניהול מוניטין שלילי המתבצע באופן מקצועי ואיכותי יכול לדחוק אזכור שלילי אודות עסק מדף תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל לדף השלישי.

כיצד תבחרו את הטובים ביותר בתחום ניהול מוניטין בגוגל

ראשית כל, חשוב מאוד שתזכרו שבשל העובדה שגוגל מאנדקס כל מידע באשר הוא ברשת, הרי כל מה שכותבים ברשת מתועד. לכן, חשוב מאוד לחשוב היטב לפני שאתם מגיבים על ביקורת שלילית שנכתבה נגדכם ברשת. כדאי להגיב באופן ראוי ומכבד ולזכור שאת התגובות שלכם יקראו עוד לא מעט  אנשים מלבד כותב התגובה.

מלבד זאת, חשוב מאוד שתהיו זהירים ותמנעו עד כמה שניתן מאזכור השם של העסק שלכם לרעה ברשת. במידה וזה קרה ואתם מגלים שכאשר מחפשים את שם העסק שלכם בגוגל מופיעים אזכורים שליליים אודותיו בין תוצאות החיפוש הראשונות, זה הזמן לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ניהול מוניטין בגוגל.

חשוב לבחור באנשי מקצוע בעלי ותק בתחום, ניסיון והמלצות, אשר הבחירה דווקא בהם תבטיח את הדחקת האזכורים השליליים אודות העסק שלכם לדפים כמה שיותר רחוקים בגוגל מבחינת המיקום שלהם. בטרם בוחרים בחברה כזו או אחרת או באנשי מקצוע העוסקים בתחום ניהול מוניטין, כדאי לבחון עבודות אחרות אותן הן ביצעו עבור לקוחות בתחום ניהול מוניטין בגוגל, על מנת לוודא שיש ביכולתם לסייע לכם.

דילוג לתוכן