ניהול מוניטין ברשת באופן עצמאי

ניהול מוניטין ברשת באופן עצמאי

ניהול מוניטין באינטרנט זהו דבר אשר מתייחס לנראות הדיגיטלית של כל אדם, עסק, חברה או ארגון בעולם האינטרנט. לא מעט בעלי עסקים, אנשים מפורסמים, אנשי מקצוע פרטיים, בעלי חברות או ארגונים ועוד, מוצאים את עצמם לא פעם עומדים נבוכים ממאוד כאשר הם מקלידים את שמם או את שם העסק שלהם בגוגל ומגלים כי בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מופיעים אזכורים שליליים של שמם, שם החברה או שם העסק שלהם. אזכורים שליליים בגוגל אודות אדם או עסק יכולים להיות בשל כתבה שלילית אשר בתוכה מוזכר שמו של האדם או העסק, ביקורת שלילית על האדם, המוצר, השירות או העסק עצמו אשר נכתבה על ידי לקוח לא מרוצה או סתם אדם שרוצה להרע ועוד.

האם ניתן להשפיע על תוצאות החיפוש השליליות בגוגל

אם גילית שבין תוצאות החיפוש על שמך או על שם העסק שאתה עומד בראשו מופיעות תוצאות בעלות אזכורים שליליים, כדאי מאוד שתדע שכיום באמצעות ניהול מוניטין בגוגל, ניתן לדחוק את התוצאות המכילות אזכורים שליליים לדפי חיפוש פחות רלוונטיים ולקדם במקום התוצאות הללו, תוצאות חיפוש המכילות אזכורים חיוביים אודות העסק או האדם. באמצעות פעולות המגיעות מהתחום של קידום אורגני, ניתן לסייע לכל אדם או עסק אשר המוניטין שלו נפגע בשל אזכור שלילי כלשהו שהופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל אודותיו.

כיצד עובד ניהול מוניטין

ניהול מוניטין באינטרנט מתבצע על ידי מספר פעולות. כאשר שם האדם או שם החברה שלו מופיעים בהקשר שלילי בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, כל מה שצריך לעשות זה פשוט לקדם תוצאות חיוביות אחרות אודות העסק או האדם, על חשבון אותן תוצאות שליליות. מדובר כאמור בסוג של קידום אורגני הפוך. במקום שמקדמים אתר אחד על פני לא מעט תוצאות, מקדמים הרבה תוצאות על פני ביטוי אחד. חשוב מאוד לדעת שבמידה ולא מדובר בתוצאות שליליות רבות, כל אדם יכול לדחוק אותן באמצעות תוצאות חיוביות באמצעות עבודה נכונה.

כיצד ניתן לנהל מוניטין באינטרנט באופן עצמאי

ניתן לנהל מוניטין באינטרנט באופן עצמאי במספר דרכים: ראשית כל, אם אין לכם דף פייסבוק המכיל את שמכם או את שם החברה שלכם, זה הזמן לפתוח אחד כזה. דף פייסבוק קל לקדם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר מנהלים אותו נכון. שנית, כדאי מאוד שתפתחו לעצמכם עמוד יוטיוב. כידוע, יוטיוב שייך לגוגל ולכן, לא פעם תוצאות מדף יוטיוב חזק יקודמו בתוצאות החיפוש של גוגל, חשוב לפתוח גם פרופילים שמאנדקסים עם גוגל באתרים חזקים ובעלי נוכחות ברשת. ככל שיהיו ברשת יותר נכסים דיגיטליים על שמכם, כך סיכוי טוב יותר שתצליחו לדחוק תוצאה עם אזכור שלילי בגוגל ולקדם על פניה תוצאות עם אזכורים חיוביים.

מה עושים במקרה של מספר תוצאות עם אזכורים שליליים

ניהול מוניטין בגוגל לתוצאה אחת בעלת אזכור שלילי של שמכם או שם העסק שלכם, היא דבר שניתן לבצע באופן עצמאי על ידי הטיפים שהוזכרו לעיל. אולם, כאשר מדובר על כמה תוצאות בעלות אזכור שלילי של שמכם או שם העסק שלכם, המופיעות בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי, כדאי מאוד שתפנו לחברה העוסקת בתחום ניהול מוניטין. חברה מעין זו, בעלת ותק וניסיון בתחום, תדע כיצד לדחוק את כלל התוצאות עם האזכורים השליליים אודותיכם ולקדם במקומם תוצאות טובות.

דילוג לתוכן