שילוב של ניהול מוניטין במאמצי קידום ברשת

יש כמה וכמה שלבים ומרכיבים בעבודת ניהול מוניטין ברשת. כיום מדובר בחלק משמעותי ביותר של כול סוגי קידום העסקים. בסופו של דבר, כל נושא פרסומי מבוסס על כמה מרכיבים:

  1. יצירת שם טוב לבית העסק – במסגרת מדרגים שונים וגם פרסום ממומן
  2. בניית אתר וורדפרס (או פלטפורמה אחרת לצורך העניין – אך וורדפרס הפופולרית ביותר בשנים האחרונות)
  3. ניהול רשתות חברתיות באופן יעיל שיתרום למאמצי ניהול מוניטין ברשת ברמה הכללית

ניתן לומר בבטחה, שכל נושא הקידום התנקז בשנים האחרונות ספציפית לתוך העניין של שמירה על שמו הטוב של בעל העסק. הסיבה לכך פשוטה, גם אם מופיעים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש, אך חיפוש של שם העסק מניב תוצאות שליליות – הסבירות לאחוזי המרה גבוהים יורדת במהירות ומביא לכך שכל המאמצים הקודמים עשויים לרדת לטמיון. על מנת למנוע מצבים כאלה, חשוב מאוד לשלב עבודות של ניהול מוניטין ברשת בעבודות הקידום המתמשכות והיומיומיות.

מה נותנת עבודת ניהול מוניטין בגוגל?

על מנת להצליח בכל המשימות המורכבות והרבות של קידום באופן כללי, יש להיעזר בשירותיו של מומחה קידום אתרים שיעזור לכם להגיע לכל האנשים הדרושים ולעשות את העבודה באופן היעיל ביותר, כך שכל המשימות שתוארו כאן ואחרות יבוצעו ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לעבודות שכבר מנינו, יש למצוא גם את ספקי שירותי בניית האתרים הטובים ביותר, משום שלרוב כל מאמצי הקידום מוצאים את סופם המאושר באתר שבו הלקוח מבצע רכישה, נרשם לדיוור וכו'. כך, פעמים רבות נדרשת בניית אתר וורדפרס בתור שלב מקדים לכל שאר המשימות, וגם לזה יש להתייחס בכובד ראש, זאת על מנת למנוע את הצורך לתקן אחר כך את האתר, לשלם כפליים ובאופן כללי – לפספס את המטרות באופן מובהק.

עבודות נוספות של ניהול מוניטין ברשת

מרכיב חשוב נוסף של ניהול מוניטין ברמה הבסיסית ביותר, זה הקפדה על דירוגים חיוביים בלבד באתרים הרלוונטיים לכך. כלומר, דירוגים במדריך העסקי של גוגל, אתרי מדרג או אינדקסים אזוטריים יותר אך הרלוונטיים במיוחד עבור תחום הפעילות הספציפי של העסק המקודם. בנוסף, פעמים רבות אין דרך להימנע בכלל מדירוגים שליליים, בעיקר כאשר מדובר בעסק מאוד ענף שיש לו המוני לקוחות – תמיד יהיו כמה לא מרוצים. חשוב לתת מענה מנומס ומנומק לתגובות אלה, על מנת לשדר שבית העסק יודע לקבל ביקורת, לוקח אחריות ומנסה ללבן את הדברים גם עם הלקוחות הלא מרוצים.

תפקידו של מומחה קידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר?

על מנת להצליח בכל המשימות המורכבות והרבות של קידום באופן כללי, יש להיעזר בשירותיו של מומחה קידום אתרים שיעזור לכם להגיע לכל האנשים הדרושים ולעשות את העבודה באופן היעיל ביותר, כך שכל המשימות שתוארו כאן ואחרות יבוצעו ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לעבודות שכבר מנינו, יש למצוא גם את ספקי שירותי בניית האתרים הטובים ביותר, משום שלרוב כל מאמצי הקידום מוצאים את סופם המאושר באתר שבו הלקוח מבצע רכישה, נרשם לדיוור וכו'. כך, פעמים רבות נדרשת בניית אתר וורדפרס בתור שלב מקדים לכל שאר המשימות, וגם לזה יש להתייחס בכובד ראש, זאת על מנת למנוע את הצורך לתקן אחר כך את האתר, לשלם כפליים ובאופן כללי – לפספס את המטרות באופן מובהק.

היתרונות של בניית אתר וורדפרס כשלב ראשון בקידום

כאמור, בניית אתר וורדפרס צריכה להיות שלב מקדים לפני הקידום. למרות שכיום מתחילה להופיע הדעה שלא כל בית עסק זקוק לאתר, בפועל, כדאי מאוד שדווקא יהיה מקום סופי שנתון לשליטתו המוחלטת של בית העסק, היות ובכל פלטפורמה אחרת הוא תלוי קודם כל בתנאי השימוש של הפלטפורמה עצמה (כגון פייסבוק, אתרי דירוג שונים שבהם ניתן לפתוח פרופיל בית עסק וכו'). כך, השלב הראשון של מאמצי ניהול מוניטין ברשת תמיד מתחילים מבניית אתר ברמה מספיק גבוהה, זאת על מנת ליצור את תנאי העבודה האופטימליים, היות והתקנת גוגל אנליטיקס באתר תאפשר גם מעקב צמוד ומדויק ביותר אחר העבודות שבוצעו במסגרת קידום וניהול מוניטין לאורך זמן.